Khamis, 23 Julai 2009

Penarek Becha..

.
.

.
.

15 ulasan:

Chekgu BaniHassim berkata...

pi melake ke nih??
yg no 1 tu saratnye bunge...
kalau hujan laa...

btw, all are nice!

Out Of Focus berkata...

Hehe!! Gambar yg last tu, HIYAAH!! Too many flowers lah bro.. Kalo dah allergic, mampus!! Hehehe

amirul berkata...

Salam Bro,

Sori lama x singgah... memang kelas! gambo2 tue!

LotsOfLove-Pearls berkata...

teringin nak naik beca..
hehe..

Abiey69 berkata...

comel sungguh gambar tu bro...

Dj Epoi berkata...

Salam....

Rasanya Dah banyak ayat2 Pujian yang Gua kasik kat Lu....

Sampai Gua sendiri tak tau nak cakap mender2 lagi ngn hasil cetusan Lu ..

Aper yg Gua boleh katakan...

Gambaw Lu semuannya
WALAWEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

Dhani berkata...

tak pernah naik beca..hehe good shots bro, sharp and vibrant colours

cerpelai berkata...

Salam ya sohabat..
Teringat masa gua naik beca kat sana dulu.. Rasa cam anak raja naik tandu pulak.. Kehkehkeh..!!

hana berkata...

lawonye sume beca2 kat melake..

su berkata...

Malaysia meriah! penuh dgn warne warni! di tambah dgn cara gambar ditangkap, gambar tampak lg menarik!nampak ceria sungguh!

Gogos berkata...

ye la sahabat..macam x sempat nak buat ape2 ek..semoga Ramadhan nie memberi lu 1000 kerahmatan & keredhaan buat lu sefamili..

anntaj berkata...

fly gi melaka yerr...
banyaknya bunga kat beca tu...
saya pernah blaja kat Akademi Seni kat Melaka (batu berendam)...
tapi tak pernah naik beca tu...
teringin juga nak naik beca yg unik ni.

salam sabtu...anntaj.

catz_mafia berkata...

Fly,
Perghh.. lawa tul gambar ni.. ko shoot masa gi melaka hari tu ek..
aisey.. campus kita tutup ek... hehe

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

Memang cun beca2 kat Melaka nik....AJ kampung kat Melaka,tp kekadang,kalu otak dtg biul skit,saje p Bandar melake ni,ronda2 kat Bangunan merah ape bagai,belakon jadi Pelancong....hehehehe

aie akaike berkata...

cantik!

 
© free template