Khamis, 23 Oktober 2008

Kengkawan

Terima kasih diucapkan kepada mereka-mereka yang melawat blog gua nih, terutamanya kengkawan Uitm Melaka, seperti Mr Awe(beam), Lina Saidi, Mr Nik Syamsul Faizal, Konyol, Otrak (Abang AS), Mr Mikel, Mr Adi Ayob dan lain-lain yang sudi melawat blog gua ni. Kalau ada masa gua akan masukan gambar2 kita semasa di Uitm Melaka. Banyak kenangan bro, syahdu-syahdu sob..sob.. kalau lu orang ada gambar-gambar di uitm melaka tolonglah email kat gua di alamat email: zulkeflai@gmail.com leh la gua paparkan kat blog gua wat kenang-kenangan. Mr Nik kalau ke JB jangan lupa contact gua begitu gak ngan kengkawan yang lain. Rombongan budak2 nakal ke tasik biru air itam (umah Otrak) heh lu orang masih ingat x? Acctually umah gua x berapa jauh dari umah Otrak lebih kurang 15 min je perjalanan.

Tiada ulasan:

 
© free template