Sabtu, 11 Oktober 2008

Sunrise (Subhanallah)

Lu orang mesti biasa dengar lagu : Air pasang pagi surut pukul lima, Nyonya bangun pagi siram pokok bunga........ sure semua pernah nyanyi atau dengar lagu tu kan. Itu cerita pasal nyonya, berlainan pulak ngan wife gua, dia bangun2 pagi rupa-rupanye get ready untuk tembak beberapa keping gambar suasana pagi. Gua balik dari sekolah dalam kul tiga cepat-cepat dia tunjuk kat gua, bila gua tengok rasa x sangka lak wife gua leh tembak gambar dan hasilnya begitu menarik sekali. Gua baru bercadang nak tembak gambar suasana mentari pagi sebab suasana sunset kat umah gua telah gua paparkan dalam entry sebelum ni. Oklah tu wife gua dah tembak x payahlah gua susah2kan diri tembak gambar. Enjoy the pic bro.... imagine that u re in the middle land of Cameron Highland tapi ada bau lembu dan kambing heh heh.














Tiada ulasan:

 
© free template