Jumaat, 31 Oktober 2008

Me, Myself and guitars

Salah satu sahabat gua yang membantu gua ketika kekeringan idea.. My guitar, x senang jiwaku ini kalau x memetiknya dalam satu hari.... Sudah fitrah kot, apa sahaja bidang yang berkaitan dengan cabang seni ini, tak boleh tidak mesti gua nak cuba atau jadikan sebagai hobi. Bidang music dari bangku sekolah hingga masuk sekolah semula ni tetap menjadi peneman gua dan seni yang paling lama bertapak dalam jiwa gua. Gua ada band bro kat kampung hehe, nama band gua complicated sikit coz sentiasa berubah namanye haha. Lagu-lagu yang kami bawa tak ada tema janji lagu ha2 ha2. Muse pun menangis dengar lagu kitaorang....hehe sebab x paham.












8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro bagi sket tips camane nak buat gambar yg background die hitam tu...

Fly berkata...

bground hitam tu, buat 2 layer. 1st layer gambar objek utama, 2nd layer masukkan warna yang dipilih. ok pada 1st layer wat luminosity pada objek utama. latly pada layer 1st apply airbrush pada bground bro..

uncledon berkata...

wah..sedang mencipta lirik utk album baru ye.. hehe

Fly berkata...

hehe..ha ah cipta lagu untuk album menari yang hilang

CatlinaFly berkata...

susah2 sgt cari matahari tempek je matahari kat gmbr langit tu hehe ( super impose..) boleh ke ..hihi

CatlinaFly berkata...

antara gitar dan catlina yg mane satu cg fly syg? :P (soalan cepumas)

Fly berkata...

catlina : mestilah kompang yang saya sayang hehe..cite sayang2 ni kat umah lah heheheh

CatlinaFly berkata...

haha :P

 
© free template