Ahad, 2 November 2008

Me, Myself and guitars part 2

Alkisah malam tadi gua susah sangat nak lelapkan mata, terkebil-kebil biji mata gua keresahan tak boleh tido dan wife gua lak letak je pale terus lena. Jam menunjukkan tepat pukul 12 mlm gua pun bangun capai laptop gua dan createlah some design using gambar sendiri. Dulu masa zaman kanak-kanak pernah gak bercita-cita nak jadi artis rakaman dan ada album sendiri , x tercapai sebab masa tu xde Akademi Fantasia ha..ha.. Kat bawah ni antara beberapa keping hasil design tgh malam tadi konsep hentam je...tapi gua suka modern art, gothic art and some elements of nature...Gua ni masih pakai Photoshop 6 lagi, ketinggalan zaman dah gua ni, mana x nye dari zaman belajar masih guna version 6 lagi. Apapun pada gua lu guna version lama ke baru ke, asas photoshop tetap sama, yang penting kuasai yang asas dan kena selalu practice jadikan amalan kalau x memang cepat lupa.

2 ulasan:

doBot berkata...

dah macam cover album pulak. Hehhehehe

Fly berkata...

hehe nak jadi artis rakaman tak tercapai..so wat cover album sendiri hehe

 
© free template