Ahad, 30 November 2008

My best friend's wedding

Percubaan pertama gua tembak gambar pengantin iaitu kawan baik gua sendiri Encik Razali, Tahniah bro Ali semoga kekal berbahagia hingga akhir hayat. berpeluh-peluh gak dibuatnya ye bila tembak gambar pengantin ni, dengan orang ramai berpusu-pusu nak tengok pengantin. Gua amik apa yang sempat lah sebab gua ni photographer x bertauliah dan hanya dijemput makan je hehe, tembak gambar atas dasar nak mencuba sebelum bergerak lebih jauh lagi dalam bidang photography ni.

Gua rasa dia ni mak andamlah, muda lagi. Bro Ali kalau gua silap tolong betulkan yek..Sempat jugaklah ustaz Apit menjeling-jeling ke arahnya, gua x boleh nanti Catlina belasah gua sebab dia ada kuasa melihat apa yang gua lakukan hehehe.



hehe sempat lagi menjeling keh2


Gaya macho seorang lelaki yang akhirnya berjaya bergelar suami dulu sama-sama curi-curi isap rokok akhirnya ketahuan jugak haha. bro leh jamming lagi ke pas ni?


Tahniah sahabat ku Ali, Pandai lu pilihlah hehe








Sempat gak gua bergambar bersama-sama pengatin, Ustaz Apit(bekopiah) jangan lupa malam ni gi jamming hehe buang kopiah hehe




Sesi potong kek, teringat gua zaman semasa dulu hehe..
Orang kuat semasa majlis perkahwinan, Berkopiah Al- ustaz Apit selaku tukang baca doa selamat dan doa makan berdiri di belakang pengapit pengantin selaku pemain Bass guitar berapi.

4 ulasan:

CatlinaFly berkata...

huwaaaa...sy kene tinggal semalam!!!cg fly tak kasik ikut ! :P owang nk amek gmbr pengantin jugaks!!!

GregChai berkata...

wah, satu cabang seni sudah berkembang :)

tahniah bro, dah boleh bukak studio photography dan design sekali.

CatlinaFly berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Fly berkata...

thanks for ur support greg chai, harap2 lah dapat bukak kedai satu hari nanti AMinnnnnn...

 
© free template