Rabu, 12 November 2008

Anak muridku yang rajin

Satu minggu yang lepas gua bersama2 dengan beberapa orang pelajar bergotong royong membersihkan kelas. Almaklumlah dah nak cuti sekolah so kenalah guru-guru kelas bersama dengan beberapa orang pelajar yang dipilih untuk mengemas dan membersihkan kelas masing-masing. Gua jadi guru kelas bro, guru kelas tingkatan dua ARNAB, hehe 2Ariflah..Sempatlah gua tembak beberapa keping gambar buat kenang-kenangan. Pelik xde budak lelaki...sebab budak lelaki sibuk memancing udang bersama mr Unggai dan menternak ayam serama... Sebenarnye bukan xde budak lelaki, cuma biasanya yang datang samaada dia boring dok umah ataupun sememangnya dia memang rajin. Gua x leh amik gambar banyak2 sebab budak2 pompuan kelas gua ni bising pot..pet..hehehe


Lap tingkap pun nak posing gak, walhal gua dah suruh jangan tgk kamera


Biasalah bebudak kalau bergaya dengan gaya jari peace..cehhh aman sangat lah tu..


Tengok tu bro..tetap dengan trademark peace yang x abis2


Peace...peace...peace


Nasib baik yang ni gua curi2 amik merangkak bawah tingkap, kalau tidak mesti jari jemari tu ada gaya peace..


Jangan salah paham ini watak tempelan je, oleh kerana pelajar lelaki kelas gua x datang langsung cehh..gua tembaklah gambar lelaki macho kelas sebelah. Yang bestnye kelas diorang lelaki datang, dan dialah the only person yang mewakili kelas dia bergotong royong seorang diri bersama gurunya hehe

4 ulasan:

CatlinaFly berkata...

nasib baik cg fly ckp amik gmbr girls je sbb boys tak datang..kalau tidak..hmmpphh.. :P hehe

Mimie KusyA berkata...

wahh..teringat zaman2 skolah.. weheee

Fly berkata...

ha ah teringat zaman sekolah...tapi masalahnye kalau saya nak ingat pun x berapa best sebab saya hari2 berada kat sekolah heheh

rOhock berkata...

nice photo bro..kim salam kat cewek2 tu..wkakaka

 
© free template