Sabtu, 15 November 2008

Pokok Kelapak

Gambar ni gua tembak masa balik kg gua di Pontian Johor, waktu dah hampir senja. cuma nak kongsi rasa kedamaian bila lihat suasana kampung tenang, sayu dan banyak nyamuk hehe.

8 ulasan:

zino berkata...

seronok bila berada di kampong tapi anak anak yg lahir kat KL.. terasa rimas bila balik kampong hehe

macam amacam alasan tak mau balik..

tunjungan balas.. terima kasih sudi singgah ke blog zino..

en_me berkata...

pontian dikampong manerkarr itewww.. salammzzz

Fly berkata...

thanks zino dan en_me lawat blog saya..

dilaOHdila berkata...

thanks fly melawat umah dilla:-)
niceshoot! pokok kelapa tu mewarnai kenangan lalu sewaktu dikamping dulu. Itulah suasana yang ada kat kg kita kan.
** Minta Izin
dilla link kan kat umah dilla erk fly

alongdagreat berkata...

memang besh tengok pemandangan waktu petang..aman je...

:: Cikgu Wiween :: berkata...

cantik gambo pokok klapa nih. kire cikgu nih serba boleh la yek. ;)

Daddy Cool berkata...

En Fly...DADDY SALUTE U PUNYA SKILL...KAMERA CONFIRM MAHAL! DADDY ADD EN FLY YER...

arsaili berkata...

salam kenal..wahhh cikgu graphic ey..patut la cantik sunggu design blog nih bro...

 
© free template