Jumaat, 7 November 2008

Save the cheer leader, save the world


Saje gua letak entry pasal cite kegemaran gua ni..mmg gua n catlina nanti2kan sambungan season 3 siri Heroes ni. Malam tadi pulak dah start pilot episode bagi season 3, dua episod dimainkan back to back, sanggup gua n wife tido lambat semata2 nk tengok heroes. (sejak keje/kawin: bagi gua n catlina tido kul 12 mlm tu dah kira lambat lah tu).Pastu jadik geram sebab cite ni asyik buatkan orang tertanya- tanya (sape jahat, sape baik ni?) & tak sabar gua nak tunggu next episode, tak pasal g cari kat kedai vcd/ dvd nanti ni..kalau dah kuar lah haha..

ok bro, kalo ada peminat heroes mcm gua kat luar sane, watak heroes mana yg korang suke & kenape korang suke watak tu, cuba bagi komen sket!

P/s: watak kegemaran gua : Peter Petrelli sebab dia ade mcm2 kuasa. boleh terbang, boleh invisible, boleh tukar2 rupa etc....

5 ulasan:

doBot berkata...

Bro, aku download kat internet. Sekarang dah season 3. Aku suka watak, orang jepun tu. Sebab dia mempunyai semangat yang tinggi untuk selamatkan dunia.

Fly berkata...

oo watak hiro nakamura lah ye dobot, biasalah orang jepun jati diri dia kuat bro

CatlinaFly berkata...

hmm..suke watak sylar hahaha..jahat best2 muahaha but he is very genius coz he's always a step ahead of his enemies...lagi satu tak suke watak dr suresh sebab dia tak tetap pendirian n giler sgt dgn kajian dia!

Safa Soib berkata...

citer ni mmg buat orang ketagih... argghh!! tak siap keje aku!!

prebetsabu berkata...

watak sylar la... season 3 dia diserap jadik agent baik.. huhuuhuh.. bergandingan ngn bapak si cheerleader...

sylar tethappp menjdai pojaan hatiku!

 
© free template