Isnin, 15 Disember 2008

Offline kejap

Al-kisahnya mulai hari ini hinggalah hari sabtu gua x dapat blogging2 kerna isteriku telah membawa laptopku bersamanya atas urusan berkursus selama 5 hari. Sempatlah gua edit 3-4 keping gambar dan hasilnya dalam bentuk foto dan grafik. Tiga rekaan dalam bentuk postcard dan 1 rekaan dalam bentuk cover DVD. Design2 gua ni khas gua tujukan wat Dr.Donny dan cg Itukz sekeluarga, kerana meluangkan masa mereka bersama2 gua dan isteri berhujung minggu di Tg Piai. Untuk makluman, movie dibawah ini telah ditayangkan serentak beberapa bulan yang lepas di negara-negara Balkan dan selatan barbados sekian.....











27 ulasan:

Jue berkata...

waaa... 1st commentar ka ni?? hehe

firstly, buliiii tahannn!!! memang nda sia2 cg. fly amik designer..(blh buka kedai)
2ndly, sepa 3 sekeluarga yg cute2 tu?
hehe..
thirdly, mr&mrs Fly thanksss 4 the entry

dan yg paling penting!!!
bolehke saya amik pic tu simpan dlm blog alden...? jgn risau saya amik sume pic tu.. :D

chekgu Bani Hassim berkata...

siap buat cover dvd pairet lagik...
ko mmg talented la..
ko slalu pakai software ape nk edit ni sume, selain Photoshop??

en_me berkata...

perghhh.. macam pro gittewww.. keep it cikguuu fly..

Mogen Ali Rico berkata...

waaaaa..nie edit paki potosop jugak ker..waaa..best best..

uncledon berkata...

Wah very very nice edit bro.. Hensem jugak ye Model/pelakon utama lelakinya kihkih.. eh Bro bleh mintak copy yg pic Shapper tu.. jatuh cinta laa aku bro.. thanks!..

eimma's berkata...

lawa2nya gamba sini....really lawa...great pic...

ima add ur link..

Fly berkata...

thanks for the compliments to all my fren..untuk mr dodon kalau nak amik gambar tu dipersilakan lagipun aku reka pun mmg untuk family korang..

Fly berkata...

thanks eimma's...

DrSam berkata...

Bro, you really have a great talent. Nice piece of work.

Hope you are not shy to share some, if not all of your trick of the trade with me, a humble novice.

Gogos berkata...

bro..thanks bro..nak tanye nie..mane lu nyer chat box bro?

arsaili berkata...

salam..bila la nak menuntut ngan sdr fly ni....cantik sungguh...pssttt...hebat film tu..tak ada tayangan unggul kat msia ker..ahahah

Gogos berkata...

salam bro..jangan la puji2 sangat pasal gambar 2..malu gua..kire lu ni mcm cikgu gua la kan..nanti lu ajar gua ek..nanti gua bagi pgeras nyer..lu jgn risau..

Fly berkata...

salam mr gogos,,,betul bro gua dah tgk lu punya editing gambar lu tu..menarik bro..lu explore sendiri kan bro..tahniah

Fly berkata...

Arsaili..tak leh nak tayangkan sebab tu DVD pirate nanti gua kena tangkap heheheh

anntaj berkata...

salam fly..
blog awak pun nice jugakkk..:)
awak suka ambil gambar ya..:)
bagus!

Gogos berkata...

bro..patutnyer gua berterima kasih ngan lu bro..lepas gua kenal ngan lu..minat nak mengedit gambar2 makin membuak2..tapi..lu kene ajar gua lagi bro..ha..kalau nak pegi cameron,banyak tempat boleh lu pegi bro..tempat klimaks die kat Brinchang..pastu lu pegi lagi atas..kat atas tu la banyak tempat2
menarik..tpt jual sayur..jual bunga..banyak lagi la..anyway selamat melancong bro..

cerpelai berkata...

Hahahahahaaa..!! Gua kacak?..
Kacak takde.. muka cam susu kocak ada..!! Kehkehkeh..

Takde laa bro.. biasa je..

Lama ilang?.. Pegi Kanada ke?

Unknown berkata...

salam..kesiannya kena tinggal dengan isteri....sayang kan isteri memang kena tingal selau...masak sendiri ke atau makan kat luar...

Unknown berkata...

Nice editing..
suka sangat tgk..
t leh la tlg edit gambor..
hehehe..

salam kenal gak ek..

.: Sugar-cRave :. berkata...

wow...cun!...;D

cerpelai berkata...

Gua dalam proses nak hantar manuskrip ke publisher.. Doa2kan la kejayaan gua ye?..

CatlinaFly berkata...

sok sy balik :P..(ps: saje nak memenuhkan komen awk nih hehehe)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ berkata...

cikgu...naik syok tengok tembakan cikgu ni. sharp giller!!! skill cikgi memang MELETOP!!!!!!!!!!cayalah cikgu. teringin saya nak menuntut ILMU........

GC berkata...

tabik grafik you bro, tambah dengan foto yang mantap :)

Grace berkata...

hmm, you got a jice blog there. I just want to say that I was here... :)

skatype berkata...

salam bro.
wow..
best tol pic ni..
xsia2 ler ambik grafic.
power serh..

Bie'z berkata...

lama tak menyinggah.Apa khbr bro???

 
© free template