Rabu, 1 April 2009

Sambutan Maulidur Rasul

Sambutan Maulidur Rasul sekolah aku telah berlangsung dengan jayanya hari ini (1 April 2009). Terima kasih diucapkan kepada mereka yang terlibat dalam menjayakan majlis yang penuh diberkati ini.
.


































14 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

semangat sume student2 fly berarak..tingat lak zaman2 sekolah dulu..Tuya ni x de pun sambutan Maulidurrasul sbb ngajar kat SRJK..nak wat cane..tumpang tengok je la student fly berarak..

Fly berkata...

wah kagum ah kat tuya kerana mengajar kat SRJK, bukan semua orang dpt peluang ngajar kat sekolah mcm Tuya mengajar, mesti banyak pengalaman..tahniah :)

Chekgu BaniHassim berkata...

asyik tangkap gmbr org je, gmbar ko mane fly??
skali sekale tayangla gmbar sendiri lak, huhu

ape2pun, korgnye sambutan mmg meriah..

Fly berkata...

Chegu Bani Hashim: gua ingat lu perasan gua, bro entry kali ni ada muka gua lah bro lu yang x perasan cehhh..penat je gua dan kengkawan posing kacak ala2 landak laut putus cinta.

Anyway thanks bro

eD love photographY berkata...

wahhh ini cikgu ke jurugambar jemputan..
hehe...
gambar2 sangat cantik...jeles tengok

*majlis macam nie memang patut diadakan...jangan sampai hilang ditelan zaman...

andaq berkata...

hehe..
suke tgk gelagat budak2 skola.
teringat waktu skolah dulu.
;)
btw ckgunye cam photographer jemputan jer..
:D

umie@kakyong berkata...

Salam Fly,
ngaja kat sekolah kahang timur ke..?? umie selalu gak pi kahang barat... hihihi..

FARIE berkata...

meriah nyer..
teringat zmn2 skolah dlu.. (:

arsaili berkata...

salam...serius nya cikgu fly...cekak pinggang lagi...kalah guru besar..ahahaha..apa kabar bro?

DrSam berkata...

pose cekak pinggang tu yang mahal tu cikgu.

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ berkata...

waahhh...meriahnyee...hehee....teringat zaman dulu2....;D

reen berkata...

fly,sek ni klu dkat ngn sawah padi ye?

Jitegha berkata...

Salam fly... Peh!! ni skolah agama ke? teringat kat skolah sy dl... sebijik la pakai sampin biru tu.... kenangan terbaik dgn kawan2 5 tahun... dl pun cmni la...kena join aktiviti skolah...ape2 function yang skolah buat...kena la join. keep it up bro...

skatype berkata...

wah..
meriah bngat nie.
teringt zman skol2 dlu..
thanks mngmblikn zman 2 lam bnak nie.
ahaks.
mmg picca yg best..

 
© free template