Rabu, 20 Mei 2009

Busy..busy.. gambar lama je


.


.

.

.

7 ulasan:

Dj Epoi berkata...

Biasa arrrrrrrr kerja.....

Kitaworang paham Bro..
( Blogger)
..sebenarnya banyak ENTRY2 baru yang Lu nak kongsikan ngn kitaworang,.....

Tak pa aaaaaaarrrrr nati senang layan arrrrrrrr.....

Ok Selamat Pagi.....hehhee

amirul berkata...

Salam Bro,
Lame menyepi... busy erk? takpe... utamakan mane yg penting dahulu... berblog kemudian pun buleh...

apepun aku nampak gambo2 Lu ada kelainan dari org lain... keep going on bro...

Have a nice day!

T.u.Y.a berkata...

lama dah tunggu latest pic si cumel kecik tu..
pas ni bile free2..rajin2 la update eh..

ez berkata...

cantiknya pict tu..suka tgk akar kayu tu...teringat sy wat fotografi masa kat itm..akar katu mcm tu sy wat tajuk..kakiku sakit..heheh

dilaOHdila berkata...

salam cikgu fly
ni outing kat mana erk macam dalam hutan jek
alam fauna yang menarek. Tu gambar awan kalau cikgu guna CPL mesti best kan....
menarek cikgu (kim salam kat doc cat) eein dah besar agaknya erk

Chekgu BaniHassim berkata...

bz sgt ke??
bz jage baby ek??

DrSam berkata...

Gambar lama tapi sentuhan masih tidak kecundang!

 
© free template