Jumaat, 22 Mei 2009

Salam bahagia sahabat...

Salam bahagia kepada kawan-kawan blogger semua, Alhamdulilah sekejap je dah 2 bulan baby E-ein, cuma aku x berkesempatan nak upload gambar terbaru anak dara aku tu. InsyaAllah dalam masa terdekat ni aku akan upload gambar2 E-ein yang terbaru. Alhamdulilah anak dara aku tu dalam keadaan sihat dan dah pandai senyum bila ditegur. Buat masa ni aku ulang alik dari umah mak aku ke sekolah, sebab wife dan baby berada di sana, jarak pegi balik lebih kurang 140km. Kekangan masa, keje, penat menyebabkan aku jarang mengupdate blog sekarang. Next week wife aku dah naik keje semula so aku dah x berulanglah dengan kerap dari umah parent aku dan ada masa lebih sikitlah untuk blogging semula. Tapi yang sedih sikit E-ein terpaksa berpisah sementara dengan aku dan wife sebab mak aku jaga sehinggalah e-ein betul2 bersedia untuk dihantar ke pengasuh.

Kat bawah ni gambar-gambar yang aku sempat shot sepanjang sambutan hari guru 2009 dan saki baki gambar yang ada dalam simpanan.
.














11 ulasan:

joegrimjow berkata...

gambo....
buatku....

skatype berkata...

salam sahabat..
xpe..
lau pn kamoo bzy..
tp hsil bidikn kamoo ttp mntap..
ajrin gue sih..
mahoo jderk superb mcm kamoo.
hehe
kim salam sis catalina n baby e-ein k..

Unknown berkata...

Cg Fly...
harap tidak terlamabt untuk saya mengucapkan Selamat Hari Guru..

Dj Epoi berkata...

Tak pa....

Kitaworang paham SAHABAT!!

Nanti Gua nak lantik Lu untuk satu CONTEST gua buat kawan2 Blogger...
Harap Maklum dan TERJAH blog GUA Bro....Standbye....

Out Of Focus berkata...

I know the feeling man. It is really difficult to leave ur daughter in the care of someone else especially when it's your first.

But ini adalah perjalanan hidup which we have to face. Be strong my friend.

Mogen Ali Rico berkata...

bro..teknik HDR ker bro..perghh..semakin menjadi2 tahap ketinggian ilmu..

anyway selamat hari guru bro & catlina..kem salam E-ein !!

MOLY berkata...

suka gambar sephia tu
cantik
:)

chekgu Bani Hassim berkata...

huhu....
dewan skolah ko, sebijik cam skolah aku...

Gogos berkata...

salam bro..patut la lama tak update blog..rupe2nye sibuk ek..takpela bro,tu semua sebahagian pergorbanan yang lu kene bayar buat wife lu..setelah die berkorban utk lu..

cikceriacorner berkata...

selamat hari guru cikgu..
nanti kem slam kat kak epi..heehe..
nice pict

Farie Amrah berkata...

selamat hari guru walaupun terlambat..

 
© free template