Jumaat, 19 September 2008

Berkorban demi pemimpin

Hari ni gua, cg din, cg khusairi dan beberapa orang cikgu yang lain diarahkan untuk membawa pelajar ke Felda Ulu Dengar sempena kedatangan Dato Hisamuddin. Xde wat pe pun berbaris panjang tunggu hingga dato hisham sampai. Sejam lebih gak kitaorang dan pelajar-pelajar terpacak kat tepi jalan.


Gambar dibawah ni adalah suasana guru2 dan pelajar-pelajar sekolah gua semasa menunggu menteri x sampai2 lagi.. puasa tetap puasa bro...

Berbaris dari atas bukit sampai ke bawah bukit, jap lagi pindah tempat lak. nasib...nasib..


Cg Din yang hampir2 putus asa menunggu menteri yang belum sampai2 lagi, bawak bersabar bro, control sikit depan student tu


Hmmm kalau dapat milo ais, teh o ais, sirap bandung best ni....


Biarlah orang nak kata apapun terhadap diriku, aku tetap aku. Cg fly buku tatabahasa saya dah letak atas meja cg, maaf sebab ada nota agama dalam tu heh hehe.


Cg Din yang tidak putus-putus asa cuba mengezoom objek yang berada 2 kilometer dihadapannye.. Boleh ke bro??? haha


heheh muka-muka yang dalam keadaan penuh kesabaran dan keimanan menunggu menteri yang tak tiba-tiba lagi. Bab berlakon memang 1st class..


Cg Nik boleh dikatakan marshall lah dalam program menyambut menteri ni, kira kalau konvoi dia kepala lah..

Tiada ulasan:

 
© free template