Isnin, 15 September 2008

MONDAY BLUES LAGI

Isnin dah tiba kembali, dapat cuti ujung minggu selama dua hari memang sungguh menggembirakan sanubari gua. Ari ni cuaca mendung kalau ujan sure lebat giler ni. Gambar-gambar kat bawah ni gua tembak hari jumaat yang lepas sebab tulah diaorang lengkap berpakaian baju melayu dan bersampin.


Pas ngajar gua bagi kejelah, kemudian sempatlah gua amik gambar pelajar-pelajar gua ni, tengok tu sempat lagi melelapkan mata tu bro... cari ilham kot


Gua sebenarnye dah arahkan diaorang act macam tu supaya nampak rajin dan bijaksana seperti gua..


Kepada guru-guru KH, kalau lu terer, sape yang cipta Apit G ni??? selain digunakan untuk memegang sesuatu bahan kerja, ianya juga boleh digunakan untuk menyepit medula oblongata pelajar yang tak siap keje sekolah. xde bro gurau je, gila lu sekarang tak leh suka-suka hukum pelajar, silap-silap lu lak yang kena hukum.

Tiada ulasan:

 
© free template