Isnin, 22 September 2008

Juadah Berbuka

Gua kalau ngan wife gi bazar ramadhan, juadah nye ialah ikut sedap mata memandang, x leh dok lama-lama bazar tu, gua takut nafsu menguasai gua dan isteri. inipun dah banyak yang kitaorang beli. kalau lu orang tengok macam makan 3-4 orang.
Menu
1. Sate 20 cucuk
2. Mee Kari 1 Bungkus
3. Laksam 2 Bunkus
4. Tepung Pelita 3 biji
5. Popia sambal manis 3 batang
6. Lemang 2 ketul
7. Daging Rendang (Mak gua bagi, panaskan je)









Tengok juadah berbuka gua petang semalam macam juadah Hari Raya lak....

3 ulasan:

CatlinaFly berkata...

ha ah..pastu tak abesss..membazir je kan... :)..pas ni beli mamam 1 jenis je dah..!

CatlinaFly berkata...

ade lagi cgu fly terlupe..lemang, nasi himpit, rendang mak bagi...!

CatlinaFly berkata...

teringat laksam...beli kat pasar ramadhan kluang...kuah dia ok, rasa seme cukup..satu je...CAIRRR....oh i miss laksam kat kelantan huhuhuhu..

 
© free template