Sabtu, 6 September 2008

Tensen2 sabtu kena keje...

Ni adik gua tengah pegang kamera jumpa ni.... macam SLR kan2

Har!2 padan muka gua dan kengkawan2 SMK LKTP Kahang Timur kena keje. Pagi-pagi sampai sekolah gua ingat memang cuti sebab sunyi sepi sekolah. Tapi gua yakin bro hari ni bebudak ramai tak gi sekolah. Kalau tak ramai heh heh heh jeng...jeng...jeng. Jangan salah paham bro, walau x ramai P&P kena jalan jugak. Gua malam tadi tengok hasil-hasil jurugambar profesional kat satu laman web, peh cun wa cakap lu bro. Ntah bilalah gua dapat amik gambar macam tu, memanglah dalam photoshop leh wat camtu tapi keaslian dan nilai estetika gambar tu tercemarlah bro. Sekarang ni gua tengah belajar camne nak set aperture dan shutter speed dengan betul semasa nak tembak gambar. Selain daripada baca manual, En Afandi salah seorang shifu yang mana menjadi tempat gua menimba ilmu lah (tanpa sebarang bayaran pulak tu heheh). En Maslahudin bin Yusof dan kengkawan yang lain bila lagi nak join the club?

Tiada ulasan:

 
© free template