Ahad, 21 September 2008

Melawat Tapak Projek

Kenangan mengusik jiwa, antara aktiviti utama gua duduk di felda Kahang Timur. Memancing adalah aktiviti Lapang gua bersama rakan-rakan, cg Fendi, Cg Din dan terutamnya Mr Unggai. Mr Unggai orang yang bertanggungjawab menyebabkan gua terjebak ke kancah memancing ini. Antara port2 yang biasa kami terjah sesuka hati ialah di Hutan Lipur Gunung Berlumut tak jauh bro, tapi jalan kaki penatlah..


Papan Tanda jalan masuk ke Gunung Lumut, dan disinilah tempat gua dan rakan-rakan melempiaskan nafsu memancing kami haha ,Cheh tukar lah cantik sikit papan tanda tu.


Cg Din mendakwa bahawa beliau telah ternampak seekor ikan emas bewarna merah jambu bermain-main di gigi air dan di port inilah gua dan rakan-rakan pernah mencari rezeki di suatu masa dahulu..



Satu lagi port gua dan rerakan yang lain memancing hingga 2-3am dasatttt2. Sebarau, keli, haruan jadi mainan kami jelah...



Sign dimana tempat Mr Unggai bekerja....



Inilah tempat dimana tempat dimana Mr Unggai bekerja, salah satu pemancing tegar dan berani menghadapi rintangan walaupun berseorangan memancing diwaktu malam. Long live Mr Unggai...

Tiada ulasan:

 
© free template