Selasa, 23 September 2008

Sri Malaysia Mersing

Hmmm Dah kerana tugas dan tanggungjawab terpaksalah gua berkursus di Mersing selama 3 hari 2 malam. Kursus orientasi matapelajaran Sivik untuk tingkaatan 5 tahun 2009. Maknanye tahun depan gua kenalah ngajar Sivik tingkatan 5 lak. Mencabar gak bro kursus bulan2 pose ni. Satu je yang seronok wat masa ni, leh wifi kat bilik yahooo, malam lak xde kuliah heheh.



Sampai2 je dalam bilik hotel gua terus amik gambar sendiri, pehh rasa cam pro lak.


Close up kerusi tepi tingkap yang gua duduk rasa bergoyang-goyang macam nak patah..



Bukti gua gi kursus, bukan gi mandi-manda kat air papan...


kalau ada 2 biji letak penjuru ruang tamu umah gua cantik gak nih...


X setuju tul dengan pengurusan yang menyatakan, apabila teh atau kopi habis penghuni perlu membayar lagi untuk dapatkan nescafe dan teh yang baru cehhh....

Tiada ulasan:

 
© free template